elektroninių parduotuvių kūrimas

Norint suteikti savo klientams gerą apsipirkimo patirtį, tiesiogiai proporcingą pelno augimui, elektroninių parduotuvių kūrimas – paslauga, kuriai svarbu skirti pakankamai dėmesio.

Elektroninių parduotuvių kūrimas: nuo idėjos iki įgyvendinto projekto

Elektroninė parduotuvė – įrankis, būtinas kiekvienam verslininkui, nepriklausomai nuo to, kokios prekės/paslaugos yra siūlomos ar į kokią tikslinę auditoriją orientuojamasi. Žinoma, tai žinote ne tik Jūs, bet ir Jūsų konkurentai.

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir priežiūra - nausede.lt Kaunas

1.

Kliento poreikių analizė

Sulaukus užklausos dėl el. parduotuvės kūrimo paslaugos, noriu detaliai susipažinti su Jūsų būsimo projekto vizija bei lūkesčiais. Taip pat – specifiniais verslo niuansais, nulemsiančiaisiais būsimos el. parduotuvės „veidą“ tiek dizaino, tiek techninių sprendimų prasme: prekių/paslaugų asortimentas, rinka (vietinė/tarptautinė), tikslinė pirkėjų auditorija ir jų poreikiai, konkurentai ir kita.

Šiam etapui apibūdinti puikiai tinka posakis „gera pradžia – pusė darbo“. Tik žinodama, ko iš savo elektroninės parduotuvės tikitės Jūs bei ko reikia Jūsų potencialiam pirkėjui, galiu pasiūlyti optimaliausius svetainės funkcionalumo ir dizaino sprendimus. Pasitaiko, jog vieną ar kitą pageidavimą galima įgyvendinti keliais skirtingais būdais. Tuomet, informavusi apie galimus sprendimų pliusus ir minusus, leidžiu klientui pasirinkti priimtiniausią variantą.

Žinoma, sklandžiai dirbti bei efektyvų rezultatą pasiekti galima ir su klientais, kurie, kreipdamiesi, žino tik tai, jog jų verslui yra reikalinga internetinė parduotuvė. Konkretesnius poreikius, naudojantis tam tikrais pavyzdžiais ir suprantamais paaiškinimais, galima išgryninti diskutuojant.

Svarbiausia, jog joks kliento pageidavimas neliktų nutylėtas. Būna, kad tai, kas Jums atrodo savaime suprantama, reikalauja nemažai papildomo darbo. O tai, žinoma, gali tiesiogiai atsispindėti projekto darbų sąmatoje.

2.

Numatomų darbų/biudžeto aptarimas ir suderinimas

Atsižvelgiant į kliento pageidavimus, paruošiu el. parduotuvės kūrimo/vystymo sąmatą, kurioje pateikiami numatomi darbai su kainomis bei preliminariu jų atlikimo terminu. Jei, išanalizavus gautą sąmatą, Jums viskas atrodo priimtina, galime pereiti prie tolimesnių darbų. Tačiau, jei pastebite koreguotinų vietų darbų sąraše ar kyla bet kokių kitų klausimų, tikiuosi apie tai iš Jūsų išgirsti. Tik atvirai diskutuodami, atrasime abiems pusėms priimtiniausią kompromisą. Pavyzdžiui, kartais projekto pradžioje galima atsisakyti tam tikrų, mažiau būtinų papildomų sprendimų, nenutolstant nuo siekiamų rezultatų. Taip sutaupysite pirminiame etape, o tuos darbus bus galima suplanuoti ir atlikti vėliau, tobulinant Jūsų el. parduotuvę.

Internetinių svetainių kūrimas

3.

Elektroninės parduotuvės kūrimo darbai

Šiame etape yra įgyvendinami įvairūs techniniai (darbinės aplinkos paruošimas, prekių informacijos sukėlimas, pristatymo bei apmokėjimo galimybių diegimas ir kita) ir dizaino sprendimai. Elektronines parduotuves kuriu, naudodama „WordPress“ turinio valdymo sistemą, leidžiančią įgyvendinti įvairaus sudėtingumo el. parduotuvių projektus. Pradedant elementariomis, kuriose apsiribojama pagrindinėmis funkcijomis ir baigiant tomis, kuriose yra įgyvendinama individualius poreikius atitinkantys sprendimai. Ši turinio valdymo sistema naudinga ir dėl nesudėtingo valdymo, svarbaus klientams, norintiems savo el. parduotuvę administruoti savarankiškai.

Įprastai sėkmingam elektroninės parduotuvės „startui“ pakanka mano, kaip projekto vadovės bei techninių sprendimų įgyvendintojos, paslaugų. Tiesa, klientui išreiškus didesnius pageidavimus bei galint tam skirti daugiau lėšų, į pagalbą gali būti pasitelkiama daugiau specialistų (WEB dizainerių, tekstų rašytojų, redaktorių ir kita).

Žinoma, norint sklandžiai ir laikui užbaigti suplanuotus darbus bei pasiekti pageidaujamą rezultatą, labai svarbus ir kliento įsitraukimas į elektroninės parduotuvės kūrimo procesą. Tad, nusiteikite, jog, pasirinkus bendradarbiavimą su manimi, ir Jums pačiam teks atlikti savotiškus namų darbus.

Sukurtų tinklalapių priežiūra

4.

Rezultatas

Atlikus numatytus darbus, elektroninė parduotuvė „paleidžiama“ – tampa matoma potencialiems klientams ir, tikiuosi, pradeda nešti Jums pelną. Tiesa, šioje vietoje mūsų bendradarbiavimas dar nesibaigia. Pradinėje darbų sąmatoje įprastai būna numatytas vieno mėnesio laikotarpis po tinklapio paleidimo, kurio metu atlieku suderintas korekcijas. Taip pat supažindinu su esminiais elektroninės parduotuvės valdymo niuansais (pavyzdžiui, kaip sistemoje apdoroti užsakymus ir pan.).

Vėliau, priklausomai nuo kliento pageidavimų, galimas tolimesnis bendradarbiavimas (elektroninių parduotuvių vystymas, administravimas, techninė tinklalapio priežiūra bei atnaujinimas).

Elektroninių parduotuvių kūrimas Kaune

Paslaugų kaina

„El. parduotuvės kūrimas – kaina?“: tai – vienas dažniausių klausimų, kurių sulaukiu iš besikreipiančių klientų. El. parduotuvės kūrimo paslaugos kaina prasideda nuo 1000 Eur. Ši suma, kurią galima vadinti „atspirties tašku“, apima pagrindinius techninius bei estetinius sprendimus, būtinus, jog naujoji Jūsų elektroninė parduotuvė galėtų tinkamai veikti. Kiekvienas papildomas funkcionalumas, siekiant, jog el. parduotuvė būtų dar patogesnė ar vizualiai patrauklesnė potencialiam pirkėjui, yra apmokestinamas atskirai.

Tad konkrečią el. parduotuvės kūrimo kainą galiu įvardinti tik tada, kai su klientu aptariame ir sukonkretiname individualius poreikius, keliamus šiam projektui.

  • Bazinė, vieną kalbą palaikanti el. parduotuvė su pagrindinėmis „Woocommerce“ modulio funkcijomis (be papildomų integracijų) – nuo 1000 €.
  • Daugiakalbystės modulio konfigūracija – nuo 100 eur.
  • Papildomos kalbos turinio sukėlimas.
  • Kiti papildomi funkcionalumai, kurių neapima pasirinktos temos (angl. Theme) ir „Woocommerce“ modulio turimos funkcijos – nuo 250 €.

Idealu, jei, prieš kreipdamiesi dėl el. parduotuvės kūrimo paslaugos, būtumėte atlikę „namų darbus“. Tai yra turėtumėte kuo aiškesnius pageidavimus, kaip turi atrodyti Jūsų būsima el. parduotuvė. Tai ne tik pagreitina bei supaprastina darbus, tačiau gali sumažinti ir projekto sąmatą. Žinojimas, ko tiksliai norima, gali padėti išvengti apmaudžių ir klientui finansiškai nuostolingų situacijų. Pavyzdžiui, į svetainę įdiegtos sudėtingos, daug specialisto laiko pareikalavusios funkcijos, kuri, kaip paaiškėja vėliau, nėra reikalinga.

Prieš pradedant įgyvendinti elektroninės parduotuvės projektą, reikia įsigyti domeną, taip pat turėti logotipą. Nuspręskite, kiek ir kokios prekių kategorijos bus Jūsų parduotuvėje. Tai – detalė, reikalinga skaičiuojant projekto kainą.

Žinoma, nesuklysite, jei jau dabar pradėsite rūpintis prekių nuotraukomis ir jų aprašymais. Į el. parduotuvės kūrimo darbus visada skatinu įsitraukti ir klientus, tad, kuo daugiau nuveiksite dabar, tuo mažiau darbų turėsite vėliau.

Pažįstamas verslininkas pasigyrė el. parduotuve, kurios sukūrimas kainavo vos kelis šimtus eurų, tuo tarpu kitas teigia mokėjęs kelis tūkstančius? Tai – puikus pavyzdys, jog „el. parduotuvės kūrimas – kaina“ – klausimas, į kurį, prieš tai nesusipažinus su individualias kliento pageidavimais bei kitais niuansais, atsakyti sudėtinga.

Projekto įgyvendinimo kaina priklauso nuo el. parduotuvės dydžio, prieinamų kalbų skaičiaus, funkcijų įvairovės bei sudėtingumo ir kita. Natūralu, jog, klientui išreiškus nestandartinius pageidavimus svetainės funkcionalumui ar dizainui, jų įgyvendinimas užims daugiau laiko. Vadinasi, ir projekto sąmata gali padidėti ne vienu šimtu eurų.

Elektroninės parduotuvės kaina priklauso ir nuo jos kūrimui naudojamos turinio valdymo sistemos. Vertinant šiuo aspektu, „WordPress“ turinio valdymo sistema yra vienas optimaliausių pasirinkimų kainos atžvilgiu.

Viena iš el. parduotuvės kūrimo kainos sudedamųjų dalių yra ir šį darbą atliekančio asmens nustatyti įkainiai. Profesionalaus, patyrusio specialisto paslaugos yra brangesnės. Tuo tarpu, pradedantieji, dar tik kaupiantys patirties „bagažą“, neretai siūlo galimybę sukurti el. parduotuvę pigiau. Žinoma, svarbu išlaikyti kritišką mąstymą ir, užuot iškart rinkusis žemiausią kainą, įvertinti šį darbą atliksiančio asmens profesionalumu.

Nors yra sukurta daug įvairių turinio valdymo sistemų (TVS), kurdama internetines svetaines, naudoju „WordPress“. Smalsesniems klientams gali kilti klausimas, kodėl renkuosi būtent šią TVS ir kodėl nesiūlau galimybės rinktis iš kelių alternatyvų? „WordPress“ – tai universalus sprendimas, leidžiantis sukurti įvairaus pobūdžio bei sudėtingumo internetines svetaines (el. parduotuves, reprezentacines svetaines, blog‘us). O, verslui augant ar atsiradus naujiems poreikiams, į jau veikiančią svetainę nesudėtinga pridėti papildomų puslapių ar integruoti naujas funkcijas. Nesudėtingas „WordPress“ turinio valdymas leidžia klientams, net ir neturintiems nieko bendro su informacinėmis technologijomis, administruoti savo el. parduotuvę savarankiškai. „WordPress“ – viena populiariausių turinio valdymo sistemų, turinti stiprią bendruomenę bei didelį būrį su ja dirbančių asmenų/įmonių. Dėl vienokių ar kitokių priežasčių negalint tęsti bendradarbiavimo su tinklalapį sukūrusiu asmeniu, neturėtų kilti problemų ieškant kito specialisto, kuris galėtų atlikti tolimesnius projekto vystymo darbus. Svarbu paminėti, jog elektronines parduotuves, sukurtas su „WordPress“, teigiamai vertina ir „Google“. Šios turinio valdymo sistemos kodas yra nesudėtingas, neapkrautas nereikalingais elementais, tad „Google“ ar kitai paieškos sistemai yra lengviau identifikuoti bei indeksuoti svetainėje esantį turinį.

Vis delsiate savo verslą perkelti į elektroninę erdvę, o gal turima el. parduotuvė neatitinka lūkesčių? Pasirinkę sau patogiausią būdą, kreipkitės nurodytais kontaktais. Pasikalbėsime dėl Jūsų el. parduotuvės kūrimo ar jau esamo projekto vystymo darbų.