1.
Kliento poreikių analizė
Sulaukus užklausos dėl el. parduotuvės kūrimo paslaugos, noriu detaliai susipažinti su Jūsų būsimo projekto vizija bei lūkesčiais. Taip pat – specifiniais verslo niuansais, nulemsiančiaisiais būsimos el. parduotuvės „veidą“ tiek dizaino, tiek techninių sprendimų prasme: prekių/paslaugų asortimentas, rinka (vietinė/tarptautinė), tikslinė pirkėjų auditorija ir jų poreikiai, konkurentai ir kita.
Šiam etapui apibūdinti puikiai tinka posakis „gera pradžia – pusė darbo“. Tik žinodama, ko iš savo elektroninės parduotuvės tikitės Jūs bei ko reikia Jūsų potencialiam pirkėjui, galiu pasiūlyti optimaliausius svetainės funkcionalumo ir dizaino sprendimus. Pasitaiko, jog vieną ar kitą pageidavimą galima įgyvendinti keliais skirtingais būdais. Tuomet, informavusi apie galimus sprendimų pliusus ir minusus, leidžiu klientui pasirinkti priimtiniausią variantą.
Žinoma, sklandžiai dirbti bei efektyvų rezultatą pasiekti galima ir su klientais, kurie, kreipdamiesi, žino tik tai, jog jų verslui yra reikalinga internetinė parduotuvė. Konkretesnius poreikius, naudojantis tam tikrais pavyzdžiais ir suprantamais paaiškinimais, galima išgryninti diskutuojant.
Svarbiausia, jog joks kliento pageidavimas neliktų nutylėtas. Būna, kad tai, kas Jums atrodo savaime suprantama, reikalauja nemažai papildomo darbo. O tai, žinoma, gali tiesiogiai atsispindėti projekto darbų sąmatoje.